گھریلوی ٹیف

انتباہ! اگر آپ بھی ان چار کھانے کو روزانہ کھاتے ہیں تو معلوم کریں کہ وہ
ہمارے لئے کیسے مہلک ثابت ہوسکتا ہے

کائنات کی خبر! پوری دنیا سے بہت سارے لوگ مختلف اور مختلف قسم کے کھانے پینا پسند کرتے ہیں۔ وہ دنیا میں ہر طرح کے کھانے پینے کی کوشش کرتے ہیں ، لیکن جب صحت کی بات آجاتی ہے تو ، انہیں رکنا پڑتا ہے۔ روزانہ کی بنیاد پر ہمارے گھروں میں کھائے جانے والے کھانے پائے جاتے ہیں جو بہت عام ہیں ، لیکن یہ ہماری صحت کے لئے بہت اچھا نہیں ہے ، لیکن ان کو کھانے کے بعد ، ہمارے جسم میں مختلف بیکٹیریا بڑھ سکتے ہیں جو بیماری کے بعد موت کا سبب بن سکتے ہیں۔ آج ، وہ آپ کو کچھ کھانوں کے بارے میں بتا سکتا ہے جو آپ ہر روز کھاتے ہیں جو آپ کی صحت کے لئے بالکل بھی اچھا نہیں ہے۔

کچے چاول

کچھ لوگوں کو چاول لینے کے دوران کچے چاول کھانے کی عادت ہوتی ہے یا بہت سے لوگوں کے گھروں میں اسے ناشتے کی طرح کھایا جاتا ہے۔ چاول کو ابلنے کے لئے رکھا گیا تھا لیکن اسے پوری طرح سے پکایا نہیں گیا تھا ، نکال دیا گیا تھا اور کھایا نہیں گیا تھا۔ یاد رکھنا! اگر آپ بھی یہ کھاتے ہیں تو فورا. ہی رک جائیں۔ بیسیلس سیرس ایک جراثیم ہے جو خشک موسم میں رہتا ہے اور چونکہ یہ چاول کے پیکیج سے گھرا ہوا ہے ، اس سے اس میں بیکٹیریا پیدا ہوتا ہے۔ لہذا ، اگر چاول کو مناسب طریقے سے نہیں پکایا جاتا ہے تو ، یہ انسانی جسم میں مختلف بیماریوں کو پیدا کرنے میں اہم کردار ادا کرسکتا ہے۔

کچے انڈے

بہت سے لوگ یہ سن کر حیرت زدہ ہو سکتےہر ایک چاہتا ہے کہ اس کا بچہ روزانہ ایک کپ دودھ پائے تاکہ اس کے جسم میں کیلشیم کی کمی نہ ہو اور اس کی ہڈیاں مضبوط رہیں ، لیکن یہ دودھ آپ کے لئے بھی خطرناک ہوسکتا ہے۔ اگر دودھ کو چولہے پر مناسب طریقے سے نہیں ابالا جاتا ہے ، تو اس سے ایسچریچیا کولی ، لیسٹریا اور سلمونیلا نامی بیکٹیریا پیدا ہوسکتے ہیں جو انسانوں کے لئے بہت خطرناک ہیں۔ ہیں کہ جب ایک انڈے کو بہت سارے طریقوں سے کھایا جاسکتا ہے تو ، کچا انڈا کون کھائے گا؟ تاہم ، کچھ لوگ انڈے کو مکمل طور پر نہیں پکاتے ہیں ، جردی مکمل طور پر کچا ہوتا ہے۔ یاد رکھنا! کچے انڈے صحت کے لئے انتہائی نقصان دہ ہیں۔ کچے انڈے سلمونیلا نامی ایک جراثیم تیار کرتے ہیں ، جس سے انسانی جسم میں فوڈ پوائزننگ کا سبب بنتا ہے ، جو الٹی یا حرکت کی بیماری کا باعث بنتا ہے۔ اضافی طور پر ، یہ بعض اوقات بیکٹیریل انفلوئنزا کی وجہ سے ہوتا ہے۔

چکن

چکن ہماری غذا میں بڑے پیمانے پر استعمال ہوتی ہے ، لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ اگر اس کو مناسب طریقے سے نہ پکایا گیا تو یہ مہلک ہوسکتا ہے۔ بہت سے لوگوں کا خیال ہے کہ جب چکن کا رنگ بدل جاتا ہے تو ، مرغی پگھل جاتی ہے یا پکا دی جاتی ہے ، لیکن ایسا نہیں ہے۔ گوشت کو مناسب طریقے سے پکایا گیا ہے یا نہیں اس کا پتہ لگانے کا بہترین طریقہ چکن کے اندرونی درجہ حرارت کی جانچ کرنا ہے۔ اگر یہ 165 ڈگری ہے تو سوچئے کہ آپ کا گوشت پکا ہوا ہے۔

کچہ دودھ

ہر ایک چاہتا ہے کہ اس کا بچہ روزانہ ایک کپ دودھ پائے تاکہ اس کے جسم میں کیلشیم کی کمی نہ ہو اور اس کی ہڈیاں مضبوط رہیں ، لیکن یہ دودھ آپ کے لئے بھی خطرناک ہوسکتا ہے۔ اگر دودھ کو چولہے پر مناسب طریقے سے نہیں ابالا جاتا ہے ، تو اس سے ایسچریچیا کولی ، لیسٹریا اور سلمونیلا نامی بیکٹیریا پیدا ہوسکتے ہیں جو انسانوں کے لئے بہت خطرناک ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *